ترجمه اهنگ{Crying Out}از{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

Still I wake up alone.
ترSunshine in my eyes
Coffee keeps me warm
Look at me in the mirror.
As the tears roll down
Laughing at myself

Just an empty heart.
What else is in the life?
What's gone wrong?
I am not sure in my life

Crying out my life.
Crying out like a crazy
I don't know what I can see more.
Nobody knows
Crying out my life.
Crying out like a crazy
I don't know what I can see more.
Nobody knows

Still I stand here alone.
Always in the dark
Calm all around me
Nobody beside me.
Like a blast of wind
All are passing by me

Just an empty heart.
It makes me lose my mind
What's gone wrong?
I am not sure in my life

Crying out my life.
Crying out like a crazy
I don't know what I can see more.
Nobody knows
Crying out my life.
Crying out like a crazy
I don't know what I can see more.
Nobody knows

All I Know, that is life?

Still I sleep here alone.
It's same as always
Another day done

Crying out my life.
Crying out like a crazy
I don't know what I can see more.
Nobody knows
Crying out my life.
Crying out like a crazy
I don't know what I can see more.
Nobody knows

It'll only break my heart 

گریه میکنم

 

هنوز تنها بیدار میشم

تابش افتاب توی چشامه

قهوه منو گرم نگه میداره

بهم توی اینه نگاه کن

همونطور که اشکام میریزن

به خودم میخندم

فقط یه قلب خالی

چیز دیگه ای توی زندگی هست؟

چی اشتباه شد؟

توی زندگیم مطمئن نیستم

تمام زندگیمو گریه میکنم

مثل یه دیوونه گریه میکنم

نمیدونم چی رو میتونم بیشتر ببینم

هیچکس نمیدونه

تمام زندگیمو گریه میکنم

مثل یه دیوونه گریه میکنم

نمیدونم چی رو میتونم بیشتر ببینم

هیچکس نمیدونه

هنوزم اینجا تنها می ایستم

همیشه در تاریکی

سکوت دور وبرمه

هیچکس پیشم نیس

مثل وزش باد

همه ازم رد میشن

فقط یه قلب خالی

باعث میشه ذهنمو از دست بدم

چی اشتباه شد؟

توی زندگیم مطمئن نیستم

تمام زندگیمو گریه میکنم

مثل یه دیوونه گریه میکنم

نمیدونم چی رو میتونم بیشتر ببینم

هیچکس نمیدونه

تمام زندگیمو گریه میکنم

مثل یه دیوونه گریه میکنم

نمیدونم چی رو میتونم بیشتر ببینم

هیچکس نمیدونه

همه ی چیزی که میدونم، این زندگیه؟

هنوزم اینجا تنها میخوابم

مثل همیشه

یه روز دیگه تموم میشه

تمام زندگیمو گریه میکنم

مثل یه دیوونه گریه میکنم

نمیدونم چی رو میتونم بیشتر ببینم

هیچکس نمیدونه

تمام زندگیمو گریه میکنم

مثل یه دیوونه گریه میکنم

نمیدونم چی رو میتونم بیشتر ببینم

هیچکس نمیدونه

این فقط قلبمو میشکنه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ چهار شنبه 5 تير 1394برچسب:, ساعت 13:15 توسط naznazi